Reklamationsret
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.
Reklamationsretten gælder for fejl i materialer og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Voscana ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Voscana ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Voscana ApS
Søndervang 19
6780 Skærbæk
Danmark
Tlf: +45 93951630
Mail: info@voscana.dk
Forbrugerbeskyttelse
Voscana.dk benytter PensoPays betalingsløsning.
Læs mere her om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@voscana.dk